F: things I like about fall

Jag har ett litet love/hate förhållande till hösten. Hatar att de börjar bli kallt och att man fryser hela tiden. Här har ni lite saker jag tycker om med hösten. 
1. Stora mysiga tröjor, mössor och boots kan vara de bästa som finns! 2. Jag älskar att ta de lugnt och bara ligga inne och slappa och de känns bättre att göra de på hösten än på sommaren. 
3. Alla fina höst färger, jag bara älskar när löven ändrar färg. Allt blir så himla fint då! 4. Varma drycker som varm oboy och kaffe (jag dricker inte te) blir så mycket godare att dricka när de är kallt ute. Och jag bara älskar varm oboy, speciellt med marshmallows och grädde.
5. Smink, jag är en person som älskar att använda smink för jag tycker de är sjukt roligt. Men de känns så onödigt att använda de på sommaren om man ändå ska bada så när de börjar bli höst så använder jag gärna sminket igen. 6. Ljus, jag älskar att tända ljus speciellt när de regnar ute. Doftljus är de bästa som finns typ.
 
De är lite saker jag tycker om med hösten, vad är er favoritgrej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback