About us

Hejsan hoppsan, jag heter Filippa och är en av ägarna på den här bloggen. Jag är 16 år och på gymnasiet går jag ekonomi. Bor i en liten stad nära Västerås. På fritiden är jag med mina kompisar, gymmar eller bara chillar. Jag är totalt beroende av serier, av musik, titta på youtube klipp och att sjunga. Annars gillar jag att dansa, skriva låtar och sova.
Alice Karlstedt, 97a, 16 år, 5922 dagar ung. (jag till höger) Bor på samma ställa som Filippa, i en liten liten stad utanför Västerås som förmodligen inte ens finns med på en Sverigekarta. Går precis som Filippa första året på ekonomiprogrammet och triv ganska bra än så länge! När jag inte sitter hemma och pluggar matte eller är i skolan så hittar ni mig framför datorn, och antingen tittar jag på någon serie, youtube videos eller framför tumblr. Brukar också umgås med mina två besties så ofta jag kan, vilket inte är allt för ofta. Någonting mer intressant om mig tror jag det inte finns att berätta, men om ni undrar någonting är det bara att fråga! x

Kommentarer
Anonym säger:

vilka är dina två besties?

Svar: Sofia och Maja
ourbeautifulmemories.blogg.se

2013-09-11 | 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback