F: välkomna!

Hej, nu tänkte jag göra mitt första inlägg här. Vet inte riktigt vad jag ska börja med att skriva men får väl vara tråkig och skriva om min dag. Direkt efter skolan drog jag och Alice hem till henne och plugga lite matte. Efter de bestämde vi oss för att ta lite bilder så vi kunde ha en header bild och efter de satte vi (läs alice) igång och fixa bloggen. Jag drog hem från henne runt 7 och sen har jag tittat på idol och hollywood fruar. 
 
Ska försöka blogga så mycket jag kan här och de ska faktiskt bli riktigt kul. De kommer snart komma upp lite beskrivning om oss, om de inte redan har kommit upp. Jag hoppas ni stannar!
 
Min favorit bild från sommaren, saknar de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback