Filippa: Unplanned days & night turn out to be the best ones

Jag och Sofia kom hem från skolan vid typ halv fyra och då pluggade hon lite och jag satt bara vid datorn. Sen käka vi middag och efter de kom Lucila. Vi hade sjukt kul, har inte skrattat sådär mycket på länge! Vid typ halv tio bestämde vi oss för att dra ut och då muppade vi oss bara och stod och snacka med folk. Vid typ skulle Sofia hem och då gick jag och Lucila bara runt sen drog hon ett tag efter de. Nu när jag kom hem bestämde jag mig för att spela gitarr och sjunga så de har jag gjort nu ett tag men jag blev så trött så jag ska gå och lägga mig, så godnatt!
En bild på Sofia och mig sen förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback